10 grudnia 2018

Zaczynamy od nowa!


Pomimo tego, że mój blog istnieje sobie już jakieś 4 lata to pewnie nikt z was mnie nie zna. Po bardzo długiej przerwie chcę spróbować kontynuować prowadzenie mojej strony.
Jestem 19-letnią dziewczyną z Mazur, której pasją jest muzyka. Gram sobie 9 lat na gitarze, a teraz jeszcze uczę się grać na pianinie.  Na codzień uczę się w szkole muzycznej, a w weekendy uczę się zaocznie by być w przyszłości przedszkolanką :) Oprócz tego wraz z koleżanką jesteśmy oprawą muzyczną na śluby. No to wystarczy tego żeby nie zanudzać.

A tak z innej beczki mam kilka życiowych wniosków, które chcę wam przekazać. To taki mój tok myślenia i nie każdy może zgodzić się z tym co zaraz przeczytacie. 

Nie możemy kierować się złością. Gdy ktoś nas mocno zdenerwował to logiczne, że kierujemy się emocjami, które w nas tkwią w danym momencie. Zanim coś powiesz, napiszesz musisz ochłonąć. Odczekaj chwilę.

Walcz o swoje. Myśl o sobie ale nie zapominaj o innych. Dąż do celu i nie patrz co inni o tobie pomyślą.

Nie zadawaj się z kimś kto cię ciągle rani. Jeden raz, drugi zrobił ci krzywdę, na pewno zrobi to ponownie. Trzymaj się z daleka od osób, które ciągną cię w dól.

Rób to co kochasz, rozwijaj pasje, zainteresowania. A jeśli zawsze chciałeś/chciałaś czegoś spróbować to spróbuj bo potem możesz żałować , że tego nie zrobiłeś.

Boisz się do kogoś napisać/odezwać? Ja też tak miałam bo myślałam sobie "a co on/ona pomyśli, co jeśli będę się narzucać itd ". Pamiętajcie, że trzeba do swojego życia dodać trochę spontaniczności bo przecież nie ma nic do stracenia! 

Trzeba być jak najbardziej pozytywną i uśmiechniętą osobą bo szczęśliwy uszczęśliwia innych :)

Jestem osobą, która ma trochę doświadczenia w życiu i spooro błędów popełniłam, więc mam aktualnie mnóstwo pomysłów na posty o naprawdę różnej tematyce, więc jeśli jesteś ciekawy/a co mam wam do powiedzenia to zachęcam do pozostania ze mną na dłużej :) 



Macie jakieś swoje motta, którymi kierujecie się w życiu? Piszcie a ja chętnie poczytam!


59 komentarzy:

  1. Czekam na kolejne posty. Powodzenia! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem miłośniczką kotów! Mam w domu cztery :) ale wracając do tematu, świetnie że powracasz na bloga. To jak magnez, jak raz się zacznie ciężko jest porzucić na stałe, wiem z doświadczenia :) Życzę dużo weny i samych wiernych czytelników! moje motta? to przede wsystkim: Rzeczywistość to opcja, nie wyrok. oraz Nie urodziłeś się w raju? Zbuduj go.
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, nie poddawaj się! <3 Wato walczyć o swoje marzenia :)
    "Wierz w swoje marzenia nawet jeśli inni mówią że są niemożliwe" :)
    pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne posty :)
    pozdrawiam cieplutko <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze wszystkimi twoimi myślami jak najbardziej się zgadzam :) Zawsze kieruje się w życiu zasadą, że "nic nie dzieje się bez przyczyny", dlatego też nawet w najgorszym dniu próbuję dopatrzeć się jakichś pozytywów, promieni słońca w pochmurny dzień :) Pozdrawiam ciepło, będę wpadała tu częściej!

    myslacinaczej29741.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam nauczyć się grać na pianinie, ale okazało się, że już ukulele mnie przerasta haha :D
    Pięknie są te myśli, ogromnie motywujące! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo mądrych słów ;)
    Chętnie jeszcze do Ciebie zajrzę :)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo prosze, też trochę gram na gitarze. Super, że łączysz pasje z pracą. Bravo! Powodzenia w osiągnięciu wszystkich celów! Zostaję na dłużej;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama chciałabym się nauczyć grać na pianinie ^^ Super, że jakoś łączysz tą szkołę muzyczną z nauczaniem zaocznym ^^ Zgadzam się z Tobą, że nie powinniśmy zadawać się z kimś kto nas ciągle rani, bo jak zrobił to jeden, dwa razy to na pewno zrobi ponownie. Mądre i prawdziwe słowa. Bardzo ładne zdjęcie!
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem ciekawa nastepnych wpisow ;) tez zaczynam, pozniej kasuje, pozniej znowu powracam i tak w kolko... trzymam za Ciebie kciuki ;)

    obserwuje
    ustiva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam szczerze, że nie mam żadnego motta w życiu. Chyba czas je znaleźć :)
    Poza tym powodzenia w blogowaniu!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje wnioski są naprawdę bardzo mądre. Myślę, że najbardziej do mnie przemawia ten o byciu pozytywną osobą <3 Właśnie takie nastawienie do życia sprawia, że my jesteśmy szczęśliwi i ludzie dookoła także <3

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚWIETNY BLOG ! <3
    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Motto? Pomyślę o tym jutro. Tak mawiała Scarlett O'Hara w "Przeminęło z wiatrem". Nabiera się dzięki temu dystansu do problemu i łatwiej go rozwiązać. Ładny Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie zgadzam się z tym co napisałaś. W życiu codziennym najczęściej stosuję się do tekstu z utworu Abby. Zwycięzca bierze wszystko , przegrany stoi pokonany. Kiedy nie mam ochoty na nic. Nie chcę mi się pracować albo mnie ktoś w pracy wkurza, gdy nie mam ochoty na naukę bądź jechać w weekend na zajęcia zawsze mam ten fragment w głowie :)
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia na "nowej blogowej drodze"!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój blog też ma już 4 lata i również kilka razy miałam większe bądź mniejsze przerwy ale warto się zmusić i pisać bo to naprawdę fajna sprawa :))

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  17. Super że powróciłaś do blogowania! ;) Zyczę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w blogowaniu 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w pisaniu! :D
    Dla mnie ważne jest po prostu nie przejmować się wszystkim za bardzo, bo można zwariować. Im mniej człowiek się stara, tym wszystko lepiej wychodzi.

    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia! :)) Ja ostatnio coraz częściej piszę i sprawia mi to dużo radości! Piękne zdjęcie! Pozdrawiam!
    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja skończyłam szkołę muzyczną :) Z chęcią bym wróciła do tego, ale póki co brakuje mi czasu... Mam nadzieję, że na studiach zacznę znowu coś działać w tym kierunku :)
    Powodzenia w prowadzeniu bloga!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jako takiego motta w formie złotej myśli nie posiadam, ale w życiu kieruję się zasadą żeby raczej robić rzeczy, które mnie uszczęśliwiają, sprawiają, że się rozwijam. Nie daję sobie wchodzić na głowę, staram się nie tkwić w toksycznych relacjach, dlatego też ostatnio moje towarzystwo dość się uszczupliło.
    Buziak,
    Ola ;)
    MOLE TEATRALNE

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcie, mimo że nie zimowe, fajnie że wróciłaś ;)
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, 4 lata to na prawdę sporo więc warto spróbować jeszcze raz bo widać że coś cię tutaj trzyma :) Ja żadnych mott nie mam, kieruję się po prostu tym, co podpowiada mi serce :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Motta życiowe? Mam jedno główne i kilka ,,pobocznych'' (😂)
    -NIC NIE JEST PRAWDĄ, WSZYSTKO JEST DOZWOLONE
    -Działamy w mroku, w służbie jasności
    -Plan uciecki? Gdy nikogo nie ma, wyjdź frontowymi drzwiami
    -Nie bój się ciemności, z zadowoleniem przyjmij jej ucisk
    -Żadnych żałobników, żadnych pogrzebów
    -Życie to życie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji zapraszam na bloga ;)
      Zaczytane-dziewczyny.blogspot.com

      Usuń
  26. Super, że powracasz :D Ja jakoś w moim życiu nie uczę się na błędach i ciągle powtarzam te same :(

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia w prowadzeniu stronki! ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia w prowadzeniu bloga!
    Ja też często mam takie momenty, że boję się, co dana osoba o mnie pomyśli, ale pózniej zdaję sobie sprawę z tego, że mam tylko jedno życie i mogę kiedyś żałować czegoś, czego nie zrobiłam.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia w blogowaniu. Ja dopiero zaczynam swoja przygodę. ;)
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://farbowane-podroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. "a co powiedzą inni.." to chyba jedna z najbardziej blokujących myśli, warto z nią walczyć :) Powodzenia w blogowaniu! Też gram na gitarze, a nauka gry na pianinie to moje małe marzenie :)
    nicolestraveljournal

    OdpowiedzUsuń
  31. Również kocham muzykę, więc czekam na więcej, nie tylko w tym temacie. :)
    Ja w życiu zaczęłam stosować zasadę, że nikt za mnie tego życia nie przeżyje i mam zrobić wszystko aby być szczęśliwą i to było dobre życie. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia! Mam nadzieję, że będziesz w pełni zadowolona ze swojego bloga. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Untuk mendapatkan info lengkap tentang agen judi terpercaya yang ada di indonesia, kunjungi situs yang ada dibawah ini.

    infopendek
    infojitu
    cheatpasti
    situspanas

    OdpowiedzUsuń

♥ Skoro tu już jesteś, zostaw komentarz ;)
♥ Nie uznaję obs za obs. Podoba ci się mój blog? Zaobserwuj.
♥ Wchodzę w każdy link i czytam każdy komentarz.